Publizitatea Interneten? Ez du merezi


Jarraiana 2002an plazaratutako artikulu baten atal deigarrienak aurkituko dituzue.

“Internet izango da lehen hedabidea publizitateak menderatuko ez duena”
(..)
Inkestek erakusten omen dute gero eta jende gutxiagok egiten duela klik sarean jartzen diren bannerretan; zenbakiak jaisten ari omen dira izugarri. Nielsen/NetRatings etxearen arabera —honek Interneten egiten den publizitatea aztertzen du— klik tasa jaitsi egin da urte betean %1,35etik horren erdira. Salneurriak ere dezente jaitsi omen dira Interneten egiten den publizitatean.

Testu osoa irakurtzeko jo: http://sustatu.com/1024994578


Gogoeta:

Esan beharra dago internet dela egun publizitateari men egiten dion medio bat, bai hartzailearengana zehatz iritzi gaitezkelako, bai kostu aldetik oso txikia delako. Marketinaren aldetik oso erabilgarria da eta 2002tik hona gauzak asko aldatu direla uste dut.
Zer uste duzue?
Egin zuen apustuak!!